GoodBye DirtyJoe

2010-08-25 / 23:08:35 / skrivet av: Lisa Blomgren

Idag åkte jag in till Göteborg efter jobbet (efter att ha gjort mig iordning något) och köpte en trenchcoat. Sedan hade jag och Lana planerat att överraska Jo på hennes födelsedag, i efterskott. I och för sig fyller Johanna år i Maj, men bättre sent än aldrig. Så Lana hade ringt Johanna några dagar innan och låtsats att hon behövde prata med henne och att Johanna var tvungen att åka in till Göteborg för att träffa henne. Sedan hade Lana låtsats att hon skulle träffa en annan person i stan, men surprise, för det var jag! Haha, så himla roligt för Johanna hade verkligen inte anat någonting, så hon fick äntligen sin present och så bjöd vi ut henne på en restaurang på en tvärgata till Avenyn, minns dock inte vad den hette men mysigt var det.

Hände dock en rolig sak när jag skulle köpa min efterlängtade beiga trenchcoati Nordstan. Där gick jag helt oskyldigt när en kille kom fram och frågade om jag visste var man kunde köpa  sockervadd (?!), för att sedan säga att han itne ens var sugen på sockervadd utan bara tänkte säga att jag var snygg. Men det roliga var att jag sedan mötte Johanna och Lana och att då en annan kille frågade om samma sak fast med nudlar. Plötsligt dyker sockervaddskileln upp. Hur patetiskt är det inte att gå runt på stan och försöka flirta genom att ljuga om att man känner plötsligt sug av konstiga saker, liksom:/


Tack mina 2 babes, för en årlig reunion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: