Grey Day- Who Cares?

2010-08-18 / 19:22:52 / skrivet av: Lisa Blomgren

Kom precis hem efter en mys-chat med Silla. Hade bäddat ner mig i hennes alltför inbjudande säng och sedan låg vi och skrattade och pratade i två timmar. Sedan var jag alltför nyfiken på mitt H&M-paket för att stanna en minut till och var tvungen att hämta paketet innan klockan sju. Det innehöll ett par skitsnygga boots och en liten mini-kjol, som jag kanske ska ha på mig på Lördag, då jag ska ut med Sara och hennes kompisar till Trädgår´n.

Fick en så himla bra idé också, hemma hos Silla. Jag ska göra en sådan här sänggavel till min säng också. ( Som ni ser på bilderna nedan) Får ta till någon händig männsika, men det kommer bli ett av mina höstprojekt. Så himla snyggt, men ändå lite touch av 70-talsbordell i svartaste sammet med stora knappar. Snyggt!

Nu kommer snart min man hem och vet faktiskt inte vad vi ska hitta på, men något mysigt blir det säkert. Några tips kanske? Har verkligen varit på myshumör hela veckan. Men men. Ska först öppna min Elle-tidning. Det är den enda tidningen jag verkligen läser ifrån pärm till pärm, blir lyrisk varje gång jag bläddrar i den.

Hoppas ni haft en bra dag i det gråa vädret och att ni får en fortsatt bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: