Helt Knas

2010-08-26 / 20:02:08 / skrivet av: Lisa Blomgren
Hela min dag har verkligen varit helt knas. Så. Pernilla och jag bestämde oss för att åka till Borås på en mini-road-trip samt äta pizza. Har min plastpappas arbetsbil, men den är ganska liten så vi tänkte vi skulle parkera i ett parkeringshus nära centrum. Sagt och gjort. Men precis när vi ska köra in i parkeringshuset kom jag på att vi har en stor jävla stege på taket. Jag hann inte ens säga klart min mening: " Pernilla tror du verkligen vi kommer igenom här" förrän vi hör världens krash. Tänkte bara att detta är fan inte sant. Till råga på allt sitter vi verkligen fast, och jag fick ta i som fan för att komma ut. Gick ut och tittade, inga repor, inga skador ( Hallelulja!) MEN! Hur fan skulle vi ta oss ner? Backa? Backa fick det bli. Dock kommer det tre bilar bakom så vi var tvungna att gå ut först och förklara och sedan köra över till andra sidan, där bilarna kommer ut ifrån parkeringshuset och backa ner där. Nedan står två polisbilar. Fattar ni att vi dog!
Det är ju bara att erkänna att det var ett av de mest pinsamma händelserna i mitt liv. Fyfan, tänk då att tappa byxorna.

Problem nummer två uppstod när vi skulle hämta en parkeringsticket. Satte ner den i vindrutan- och så försvinner den. Som tur var fanns det en kniv i bilen och vi slickade på den och fick upp lappen.

Sedan blev det problem nummer tre som dock löstes ganska snabbt, men ändå. Pernillas axelrem gick sönder mitt på gatan. Haha. Aldrig mer Borås!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: