Kulturkalaset

2010-08-12 / 08:18:49 / skrivet av: Lisa Blomgren



Får bli en otroligt snabb uppdate eftersom jag ska dra till jobbet vilken minut som helst. Fattar inte varför jag alltid får ett behov av o blogga typ 3 minuter innan jag måste skynda iväg. Igår blev en otroligt mysig dag, trots regnet och att jag försov mig. Efter jobbet fick jag träffa min lilla Mad, vi hängde på La Gusto med Sara i några timmar. Sedan åkte jag och Amoun in till Göteborg och åt ravioli på en jättemysig italiensk restaurang som heter  Pasta Plus. Efter det gick vi bara runt och njöt av att vi slapp Vårgårda och Alingsås några timmar, under mitt leopardparaply i regnet.
Lovar att bli bättre på det här med bloggen, men nu ere jalla, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: