Makin' My Muffin Swollen

2010-08-24 / 18:21:02 / skrivet av: Lisa Blomgren
Jag bakar muffins i söta små formar i Zebramönster. Alltså jag försöker verkligen att vara en fin liten Rachel Ray / Ellinore Albertsson, som alltid lyckas med sina bakverk och det smakar alltid fantastiskt. De kan ha 100 bollar i luften samtidigt, baka, laga mat, dammsuga. Men jag får helt enkelt erkänna att det där är inte jag. Jag är den lite klumpiga tjejen som springer runt och säger: Ojdå fyrahundrafemtio gånger innan jag inser att jag gjort något fel. Hon som säger " men det gör ju inget att sockerkakan är rinnig, då kan man ju äta den med sked". Haha. Jag vill gäran likna mig med Grandma´n i The Lovely Bones. Det är ungefär så jag kommer sluta. Haha. Eller sluta och sluta förresten, detta är jag när jag är trettio och passar min systers ungar.



Kommentarer
Postat av: Ellinore

Hahaha, detta har jag missat tror jag :D

2011-01-26 @ 22:51:31
URL: http://epf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: