Muah!

2010-08-17 / 19:04:02 / skrivet av: Lisa Blomgren
Hej på Er! Haft en bra dag, so far? Jag har vandrat runt i mina gummistövlar i regnet och tänkt att fan, nu är det höst. Sommaren gick över på ett kick, eller hur?
Men hösten är helt okey också. Det är bara vintern jag fan inte pallar. Men, men.
Idag har jag jobbat+varit med Birk o Mia. Softade bara, tror alla var sådär regn-trötta, som man bara kan bli av regnigt väder. Har ångest över att jag sitter här framför datorn när jag egentligen borde göra annat. Träna, tvätta, laga mat kanske, städa. Men så fort man sätter ner rumpan i soffan så vill den helt enkelt inte flytta på sig. :(

Kommentarer
Postat av: Mia

Om vi var:P Next time drar vi ut och dansar tycker jag allt:)

Pusss<3

2010-08-18 @ 00:14:38
URL: http://allofmyenergy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: