My status is gonna be affected if I keep it up like a love sick crackhead

2010-08-07 / 16:03:52 / skrivet av: Lisa Blomgren
Jag mår nog ändå ganska bra. Det är nog bara mig själv jag måste hitta lite mer och tro mer på mig själv innan jag nått Nirvana, så att säga. Ska strax iväg och jobba igen och efter det blir det fest i Maddes (Lhiinas) trädgård. Ska dock inte dricka någonting, känner inte alls för att göra det och så är det inte nyttigt heller. Förstår inte varför man alltid måste hålla på och förklara sig bara för att man inte dricker? Man bestämmer väl för fan över sig själv, det är ju inte så att jag bara kommer att sitta gömd i ett hörn som en liten kråka bara för att jag inte dricker, liksom. Lite redbull kan jag ju alltid trycka i mig så att jag blir pigg och uppåt iallafall.


Annars har dagen varit så himla lugn och skön. Har sovit jättelänge och sedan bara softat och så åt jag och Amoun lunch på Grillspettet. Mys♥
Hoppas Eran helg också blir lika bra som min.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: