Rock You Like a Rodeo

2010-08-08 / 15:30:26 / skrivet av: Lisa Blomgren

Snart blir det iväg till jobbet igen. Att börja kvart över fyra är dock inte så farligt, man har ju typ hela dagen på sig. Hann med att spela sims, gå med Amoun på stan och sova jättelänge. Fick köpt mig världens bästa inpackning ifrån  Kérastase och så sushi of course. Är det bara jag som har onormala cravings efter sushi alltför ofta?  



Nästan 400:- men det är den lätt värd! Tycker att välskött hår är det viktigaste ihop med fin hy på en hel människa.

Nu ska jag springa iväg till jobbet i ilfart:)


Bumpy Ride. Fett bra låt!
Kommentarer
Postat av: Julia

håller med! fin hud och snyggt hår kommer man långt med :) gott med sushi btw va tusen år sen jag åt!

2010-08-09 @ 01:23:07
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: