Sigue llorando, perdón. Yo no voy a llorar por tí

2010-08-26 / 08:40:35 / skrivet av: Lisa Blomgren

Och ibland saknar jag när det var bara Du&Jag. ♥

God morgon! Är ni uppe än? Skolorna och jobbet har väl börjat så de flesta är nog det skulle jag tro. Sitter hos Mamma och Mikael igen ( de är i Spanien) Tycker det är så himla avkopplande att bara komma iväg hemifrån ett tag och ta det lugnt typ trettio minuter på morgonen innan jag går till jobbet. Idag är jag inte alls lika glad som jag var igår, på grund av att jag väcktes av ett sms klockan tre på natten och sedan inte kunde somna ordentligt igen.  Hoppas dock att dagen blir bättre än den börjat. Dagens planer är att vara med min lilla London efter jobbet. Vet ännu inte vad vi ska hitta på, men något kul blir det säkert. Det blir det alltid med henne.


Ha det bra på jobbet/skolan/ eller om ni är lediga. Pok/Leesa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: