To Be Inspired

2010-08-28 / 10:57:33 / skrivet av: Lisa Blomgren

Har en hel del favoritbloggar på mina favoriter. De ändras med tiden, vilket fas i livet jag är och vad jag finner inspirerande såklart. Just nu har jag tre toppbloggar som aldrig sviker mina förväntningar. Jag menar, visst är det skönt att läsa om andras lite mer glam-liv, när man själv inte har något sådant? Älskar det iallafall.





http://gynning.net/

Carolina Gynning. Älskar hennes tavlor och hennes sätt. Hon är konstnärlig samtidigt som hon är djup och tänkande. Vem trodde detta i BB-huset liksom? Att Carolina Gynning skulle bli en stilikon. Tycker verkligen hon lyckats och hon kör sitt race.


http://www.finest.se/userBlog/?uid=37674&beid=1363829

Jessica Lauren. Grym tjej ifrån Stockholm som skriver om sitt mycket intressanta liv. Plus att hon har grymmast stil och är toppsnygg!

 


Kenza. Vacker och alltid på topp verkar det? Who would say no to her life?

Har ni några favoritbloggar? Dela gärna med er, för jag söker ständigt nya, intressanta och inspirerande bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: