Yes Because

2010-08-06 / 16:04:29 / skrivet av: Lisa Blomgren
Sitter hemma hos Mamma och Mikael nu, ska snart iväg till mitt andra jobb. Känns som att jag hellre hade varit ledig i helgen, men vad ska man göra?
Kollar iallafall på present till Amoun, visserligen fyller han år i December, men förra året fick stackarn kallingar i present, så detta året får jag allt kompensera. Haha. Vet inte alls vad fan jag tänkte när jag köpte de till honom, men måste varit sjukt pank. Vilken flickvän skulle få för sig en sådan sak, det är typ som när killar köper golvmoppar eller dammsugare till sina flickvänner i födelsedagspresent. Fett oromantiskt.
Denna gången vet jag att han kommer att bli glad. Kan tyvärr inte säga vad jag har tänkt ut, men det får ni väl reda på vad det lider ändå.

Helgen blir nog ganska lugn, men på lördag ska jag hem till Madde på lite hejdåfest. Gullet flyttar till Falkenberg. Idag blir det myskväll med Amoun tror jag. Okey, jalla, bye. Måste springa iväg till jobbet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: