Bestulen på mina skor!

2010-02-28 / 19:23:44 / skrivet av: Lisa Blomgren
Hade en trevlig kväll igår faktiskt. Sov över hos Amoun och vaknade ganska tidigt. Nu sitter jag på tåget påväg till Säffle. Känns väl sådär, men ändå skönt med vardag på något sätt.
Iallafall. Igår när jag kom hem ställde jag mina skor utanför Amouns dörr. Ni vet han bor i ett sånt där trapphus på våningen längst upp, så brukar inte vara någon fara att ställa dom där. ( Inga fina skor direkt heller, vanliga stövlar bara ifrån Belle i stl 37. ) När jag skulle gå till stationen i morse stod det inga skor i trappuppgången, utan de var borta. Letade överallt men hittade dom verkligen inte. Amouns mamma sa att det antagligen var grannen eftersom att hon brukade stjäla.
Grannen är typ en skitskum tant som bor på nedersta våningen. Helst sjuk i huvudet är hon. Iallafal, eftersom mitt tåg snart skulle gå, fick jag ett par andra skor av Amoun och åkte hem. Klart jag var sur för att mina skor var borta, men jag menar, jag har ju fler skor.

Sedan ringer iallafall Amoun upp mig och säger att han hittat mina skor. Var de hade varit? Hos grannen såklart. Han gick ner till tanten och sa:
"- Du, minflickvän har blivit av med sina skor, har du dom här inne? Kan jag gå in o titta?"
"- Jag har inte tagit några skor. Visst får du gå in o titta men det finns inga här."
Så han går in och vad får han syn på det först ahan gör, om inte mina skor!!!! Så han tar dom och säger att hon tagit dom. MEN! Kärringen förnekar. Säger att det är hennes skor. Hahaha. Men det sjuka var dock att alla andra av hennes skor var i stl 39 och mina i 37. Så Amoun tog skorna och gick. HAHA. Så jävla sjukt.
Vad skulle hon ens med skorna till liksom? Fan. Psych-magnet är vi.

Några av helgens bilder kommer upp senare ikväll för datan har inte så mycket batteri kvar:(
Chao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: