Brännskadad!

2010-02-05 / 17:02:31 / skrivet av: Lisa Blomgren
Okey, så igår fick jag verkligen flipp på blogg.se och startade en ny på www.missleesa.wordpress.com . Jag fattade ingenting av den och tänker nog inte fortsätta skriva där mer heller.
Hursomhelst är det mycket förberedelser på gång inför vårat fruktade släktkalas. Gud säger jag bara. Har bakat paj ända sedan jag kom hem idag och nu blir det städning och sånt. Jag och Mimmi är ett bra team , tro det eller ej. Har haft riktigt roligt! Här kommer lite bilder:)

Förresten! Vet ni vad som hände idag på jobbet?! Jag hällde ut kokande vatten på min mage! Fyfan vad ont det gjorde. Jag och Mikaela fick plåstra om den ordentligt:)


Stackars mig:(



Nu måste jag fortsätta och sedan träna en stund:) Cya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: