Definitivt hett!

2010-02-23 / 21:49:56 / skrivet av: Lisa Blomgren
Vet ju att sommaren är långt borta, men som ni vet så är den aldrig det i mitt hjärta;) ( Fint det lät, eller hur?) Sitter och tänker på typiska sommar-looker. Något som jag vet att jag kommer ha i sommar är bruna ögon, en gyllene hy och rågblont hår. Det är så vackert med bruna ögon och blont hår!  Såklart kommer jag inte kunna ha det på stranden eller så, men iallafall på alla grillfester/fester/utekvällar/hänga-på-ute-serveringar-och-dricka-öl-kvällar!
Jag gillar verkligen kontraster till saker och ting. Tycker till exempel att mörkt hår och blå ögon också är jättefint. Nu snackar vi på tjejer alltså.
Och det vackraste paret kan nästan bara se ut på ett sätt; tjej med blont hår och kille med mörkt. Så vackert så det finns inte.  Jag får väl helt enkelt erkänna att jag gillar de typiska idealen för hur en man och kvinna ska se ut.  Gillar det mesta som är fint och det gälller även par. Tjejen ska ha smal midja, stora bröst, långt hår, stora ögon. Killen muskulös och beskyddande. Jag gillar det the-old-fashioned-way:P

Kommentarer
Postat av: MELISSA

ja den är fin :d

jag har haft en bra dag , hoppas du också har haft det. :)

2010-02-23 @ 22:30:23
URL: http://melissass.blogg.se/
Postat av: Barbienadja

Sv: Tack så mycket! Det är victoriasfashion.blogg.se som har gjort min design :)

2010-02-23 @ 23:22:06
URL: http://nadjas.se
Postat av: Rebecca

Ja, dom är väldigt fina och ett bra pris hade dom också. Funderar på att köpa dom jag med.

Jaså, fanns dom i rött? Har inte sett dom, men det låter jävligt snyggt.

2010-02-24 @ 11:12:57
URL: http://rjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: