Förkyldning

2010-02-11 / 17:02:11 / skrivet av: Lisa Blomgren

Bara för att jag har slarvat ( ja, jag tror att det endast handlar om detta) med mina c-vitaminer har jag gått o blivit förkyld. Och det är åt helvete, för jag kan varken träna eller göra någonting annat. Går runt här hemma och tycker synd om mig själv, småhostar lite ibland för att få uppmärksamheten till mig. Det funkade i morse då jag skulle gå till jobbet. Det enda jag behövde göra var att hosta litegrann ( ni vet sån där högfärdshosta) och se ut som en ledsen hund så fick jag min pojkvän på fall. Han gjorde i ordning nån dryck till mig som skulle lena halsen litegrann. Funkade väldigt bra faktiskt.  Även om han bara gjorde det under psykiskt tvång haha.

Jag sitter och väntar både på att Johanna ska ringa och att Jelly ska komma och hälsa på mig. Jag kollar på glamourama sålänge. Första gången jag tittar på det faktiskt. Måste säga att det känns lite som när Andra Avenyn kom och man trodde det skulle vara ball, tills man upptäckte att det egentligen var rätt så B. . . Inte för att jag inte skulle vilja vara dom, men ändå Stockholm är inte all that, även om det är bättre än där jag bor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: