Home Sweet Home..

2010-02-27 / 11:04:02 / skrivet av: Lisa Blomgren
Eller? Man tröttnar ju ganska snabbt när man väl kommit hem, även om det är kul att träffa alla kompisar. Och jag vet att jag knappt varit borta en vecka. Men i vissa faser i ens liv klarar man bara inte av att vara borta heller. Igår var jag bara med Amoun och så var jag med familjen lite. Utom Mims:)

Idag träffar jag förhoppningsvis Jelena en stund och så hoppas jag på fest med Maddo (?). Allt berodde på hur mycket hon hade festat idag, men får hoppas att hon är rätt kry så att jag kan gå ut ikväll. Plan B, blir nog Göteborg? Vad vet jag men något måste jag hitta på för var uttråkad när jag vaknade imorse.

Nu blir det solning, ansiktsmask, raka benen, hårinpackning och klippning av mitt löshår, lite manikyr och pedikyr blir det nog också.

Har förresten bestämt mig att jag ska tatuera mig snarast. Vill antingen ha något på arabiska eller  bara en liten text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: