Kärleksnoja

2010-02-03 / 20:41:04 / skrivet av: Lisa Blomgren

Snart kommer högtiden som alla singlar fruktar och alla som är små turturduvor älskar- Alla hjärtans dag. Eller alla kanskeinte gör det även om man är i par, men vad vet jag? Tycker själv att det är mysigt med lite romantik då och då, bara det inte överdrivs. Vet inte vad jag skulle göra faktiskt om jag var tillsammans med en kille som typ när man kom hem ifrån jobbet hade strött rosenblad ända upp till sovrummet och sedan lagt sig i sängen- naken, med en ros mellan skinkorna. Haha! Nej, det är verkligen inte min smak alls!

Däremot älskar jag blommor och dom gillar jag att få ofta. . . Hursomhelst. Hur firar man egentligen alla hjärtans dag? Lady och Lufsen-restaurang eller bara mys hemma? Tror faktiskt aldrig jag har firat det ordentligt även om jag haft min pojkvän i nästan två år nu:) Åh vad jag gillar kärlek!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: