Miss it allready

2010-02-23 / 21:32:49 / skrivet av: Lisa Blomgren
Är inte direkt utmattad efter dagen plus att jag har druckit en kopp kaffe ganska nyss. Känns inte sådär jättebra att inte göra av min fysiska överenerig någonstans. Är riktigt sugen på att träna nu. Längtar hem så jag kan komma igång på gymmet igen efter min hemska förkylning:/ Och såklart saknar jag även mina vänner och min älskling.

Har iallafall tagit lite kort på den här lilla stan åt Er, mina kära läsare. Så ni får lite av min Smala Sussie-feeling menar jag. Here they are:


Man skulle kunna tro att detta var mitt uppe i Norrland på 80-talet. Men låt er inte luras. Detta är bara Säffles Ica. Och pantbank. Haha.

Detta är en "gågata" täckt med snö, tror inte att all den där massan med snö ska vara där i mitten....Konstigt land, det här Värm-Land:/ Och kallt är det också.

Saknar allt Er hemma litegrann. Men kommer iallafall hem över helgen, ska vara där jag hör hemma. . .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: