Nervös!

2010-02-14 / 19:12:15 / skrivet av: Lisa Blomgren
Alltså jag börjar bli mer och mer nervös för i morgon, då jag ska till Göteborg på ett litet möte kan man säga. Jelena ska i och försig med som personligt stöd, men ändå. Det är jättenervigt. . . Åh, hoppas att det går bra!

Annars planerna för veckan är att ta kort med Jelena på ModelLab, gå ut och festa. Har nämligen fått låna våran, (hum, blir det låtsasmorbrors?) lägenhet som ligger vid järntorget i Göteborg. Kanske det blir fest på fredag också. Utgång alltså. Och på söndag åker jag till Säffle för min intensivkurs. Som ni märker blir det en ganska fullspäckad vecka, eller hur? Dock spännande!



Kommentarer
Postat av: evelina

jahaa vad har du köpt den då?

min tror jag var brun-svart men jag hade inte så lång tid men blev skitfullt iaf :/

2010-02-14 @ 21:27:29
URL: http://evelinahedberg.devote.se
Postat av: evelina

jahaa okej, får kolla det nästa gång jag går dit =P

2010-02-15 @ 15:53:50
URL: http://evelinahedberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: