Orkar bara inte

2010-02-17 / 16:22:31 / skrivet av: Lisa Blomgren
Varning för sjukt negativt/pissinlägg

Jag är så sjukt trött på att bo hemma så jag spyr. Jag klarar inte av att komma in till mitt eget hus och säga hej när personer inte ens bryr sig om att svara. Vad är grejen liksom? Fjortisfasoner är det att skita i att hälsa på någon som bor i samma hus. Det vore så skönt att bara kunna komma hem till sitt eget hem och slippa sura/irriterade/arga personer runt omkring en. Det kan verkligen förstöra en hel dag.
Jag menar inte att jag är felfri, absolut inte. Men samtidigt så kan man försöka att bete sig normalt och inte få ut all sin  bitterhet på andra i ens närhet, eller hur?

Och igår var jag och Jelly och tog "modellbilder". Det var det värsta jag någonsin sett. Jag menar det. Själva grejen var jättekul. Men hur fan ser jag ut?! Går jag runt och ser ut sådär, liksom. Jag började seriöst nästan att gråta, hatar mitt utseende. :(

Snyggare kommer jag tyvärr inte att förärn till sommaren iallafall. Då börjar en del av min "resa" kan man säga:)
Kul att iallafall ha någonting att se framemot:(


Magdalena Graaf, är nog en av Sveriges snyggaste människor.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Lisa, du är en av dom vackraste människorna jag känner och med din personlighet så blir du bara ännu vackrare, det finns inget negativt med dig över huvudtaget babe, lovelove <3

2010-02-17 @ 21:49:06
URL: http://mad.bloggplatsen.se
Postat av: Mia

Duu samma här var på model lab i gbg och ville typ ta livet av mig när jag såg dom bilderna:S bara en stark ljusstråle mitt i ansiktet så man blir svinblek plus att mitt hår såg pippi rött ut. Nä dom lurar bara folk på pengar med den skiten, grymt kassa fotografer får vi skylla på;P



Btw vafan hände med våran fika?:O:P

2010-02-17 @ 23:10:42
Postat av: Leesa

Så himla söt du är Madde! Det där gjorde min dag, verkligen!

Och Mia: Haha vi skyller på fotograferna så blir vi iaf lite lyckliga, right? ELler hur! Fikan måste bli av ffs!

Efter jag kommer hem ifrån Säffle löser vi det, okey?:)

2010-02-21 @ 22:35:41
URL: http://elbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: