Pain in the ass

2010-02-18 / 15:18:13 / skrivet av: Lisa Blomgren

En sak jag verkligen hatar men som ändå händer jätteofta är när jag får låtar på hjärnan som jag egentligen avskyr. Till exempel Rise Against- Hero of War. Jag tycker killen sjunger falkst och ändå kommer jag på mig själv med att gå runt och sjunga med när den spelas på radio! Hjärntvätt, eller vad?



Har även ringt till några privata hyresvärdar idag också. Det är inte lätt att hitta lägenheter altlså.Pratade med en komppis till Amoun som hade skrivit brev till alla privata hyresvärdar som fanns i hela Göteborg och fått en lägenhet, iofs. Men det är kanske myycket jobb som krävs, det verkar ju löna sig iallafall? Man måste kämpa om man ska komma någon vart, eller vad brukar man säga?  Nu ska jag iväg till Göteborg med min man och sedan ska jag sola i minst 20 minuter, för nu är jag nästan genomskilnig av blekhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: