Säffle, here I am!

2010-02-21 / 21:24:56 / skrivet av: Lisa Blomgren
Okey. Så resan gick bra upp, även om det var fett mycket snö på vägarna. Asso, vi snackar begravda trafikskyltar och enorma drivor precis bredvid vägarna. Kom iallafall fram säkert till Mormors kompis Maj och Lennart. De är hur söta som helst och känner mig verkligen välkommen här! Urgulliga, verkligen! Har en stor säng för mig själv och rummet har rätt mysig atmosfär det också.  Är dock nervös för i morgon, känns som när jag var liten och började skolan, typ. Men det löser sig det också. Jag ska klara det här körkortet nu! Så är det bara... Håll tummarna?:)


Här är mitt lilla rum:)
Kommentarer
Postat av: Ellinore

Du kommer klara det galant! Om jag klarade det, så klarar du det! :D Lycka till!

2010-02-21 @ 21:56:53
URL: http://epf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: