Stures&Hotellet

2010-02-28 / 23:07:52 / skrivet av: Lisa Blomgren
Igår gjorde jag och Erica oss först iordning hemma hos henne. Var mycket trevligt faktiskt:) Vi slet för att få på mig min klänning och jag lockade Ericas hår. Blev hur söt somhelst!!! Sedan drog vi till Stures , typ ett bowlingställe, och senare kom även Linda, Jocke 2 till, Mansoor, Madde, Denis och Achmed (eller utan c?).
Sedan gick alla utom Erica och Linda och dom till Hotellet där vi träffade Irma och Dijana och sedan kom Amoun.
Mycket trevlig kväll faktiskt, trots allt.
Enda jag stör mig på är patetiska killar som tror sig? Tur att jag har min Amoun!!!!


Drottningen

Erica och Jag. Mina ögon ser bruna ut? Snyggt!

Madde, Jag och Mansoor. Asso jag vet inte men det är lite utomlandskänsla över den här bilden.

Erica

Dijana och Irma.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: