Zup?

2010-02-19 / 15:56:59 / skrivet av: Lisa Blomgren

Nu har jag fixat så att jag kan bo hos min Mormors kompis när jag är i Säffle. Det är fett bra att ha en stor släkt! Är jättenervös men tror faktiskt att jag kommer att fixa mitt körkort, känns bara så långt borta att jag ( förhoppningsvis) kommer att ha mitt körkort inom tre veckor. 

Så hade iallafall tänkt att gå ut i kväll men verkar inte bli så eftersom alla bangar bara för en ynka liten snöstorm:( Ohwell, tror iallafall att jag kommer ha en trevlig kväll.  Jag och Amoun ska sova i min låtsasmorbrors lägenhet inatt, och den är så jävla fin att jag smälter bara jag sätter foten innan för porten! ( Och då är jag inte ens inne i lägenheten än!!) Hursomhelst, där ska jag spendera åtminstone en, om inte två nätter. Sedan bär det av till Säffle på Söndag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: