2010

2010-01-13 / 15:14:00 / skrivet av: Lisa Blomgren

Det känns konstigt att skriva år 2010 på något sätt. Overkligt eller något.
Dagens bästa är väl iallafall att jag fått 75procentigt jobb på Mikaelsgården. Kunde inte kännas bättre just för stunden!

 

Har kommit på att för att inte tröttna på livet måste jag ständigt nog ha små projekt på gång. Dagens får bli att sätta in alla mina framkallade bilder ( 100 gratis på www.fuji.com

Sedan blir det Cykel45  ikväll. Jag dör på det passet det är verkligen svettigt... Men men beach 2010?  Förlåt förresten att jag aldrig verkligen uppdaterar längre. Har liksom inte så mycket att skriva om längre, fast Mimmi tyckte att det kunde vara vadfan somhelst. Så here you go.

JAG ÄR INTE ARBETSLÖS!

 

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis tjejen!

2010-01-14 @ 19:17:26
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: