Ett litet hittepå

2010-01-21 / 17:04:00 / skrivet av: Lisa Blomgren
Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt, ofc
Humör just nu? Trött men lycklig
Kläder just nu? Träningskläder, ska snart o träna=)
Musik just nu? "Sexual Healing" med Marvin Gaye haha
Sommarplaner? Jobb+tre veckors semester med riktig semester
Hur många kuddar sover du med? 4? Och min korvkudde
Spelar du nåt instrument? Försöker gör jag väl iaf...
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska mer tror jag
Vem är viktigast för dig? Familjen och mina vänner. Och såklart min pojkvän=)
Bio eller promenad? Båda. =)
Är du kittlig? Jaaa, som fan också.Knäveck, lår, hals, mage. You name it
Snarkar du? Nej, det tror jag inte?
Stjärntecken? Vattuman;)
Äckligaste insekten/djuret? Ollonborrar, sånna där sjögurkor och spindlar!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa andras tankar och flyga!
Vad vill du jobba som? Åh, trivs så bra som servitris men skoaffär är nog drömmen!
Stökigt eller välstädat? Välstädat såklart. Och blir bara mer o mer pedant med åren!
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Är sjukt impulsiv så skulle tro det ja.
Gillar du att sjunga? I do, men det låter tyvärr inte så bra...
Anser du att du är stark? Jag anser inte bara, jag är! Haha
Vad gör du om du får hicka? Håller andan, men ofta har jag hicka jättelänge. Specilellt om jag blir nedkyld:/
Vad längtar du mest efter just nu? Definitivt farmor och en fet solsemester!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: