Helgen är över-back till vardag!

2010-01-25 / 08:12:13 / skrivet av: Lisa Blomgren

Åh har haft en så mysig helg utan alkohol. Skönt, då slipper man iallafall bakfyllan.
Lana och Johanna har varit för söta emot mig och skämde faktiskt bort mig hela lördagen med överraskningar som jag ständigt förstörde. ( Jag klarar inte av överraskningar ,utan blir som en 5åring som vill veta när vi är framme.) Glömde dessvärre kameran hos Lani så har inte några bilder än men det kommer.

Så först av allt så åt vi en jättegod frukost med allt jag tycker om och så fick jag paket=) En jättefin korsett. Sedan så åkte vi pulka haha. Det var verkligen vi och en massa ungar men kul hade vi. Och sedan åkte vi in till Göteborg där vi åt på New Dehli, en indisk restaurang som var supermysig. å så fick jag såklart ett presentkort från HM:) Efter det gick vi till Café Aladdin, som är ett café där man röker vattenpipa. Tyvärr måste jag säga att det var sjukt trångt där och mass aäckel därinne så vi gick ganska snart. Hursomhelst hade jag verkligen en jättetrevlig kväll! Tack, loves!! ♥

Igår var jag i Göteborg med Amoun och myste. Hittade tyvärr ingenting att köpa för mitt presentkort men en annan lite ovanlig sak hände... Amoun skulle prova en klocka så jag gick iväg och skulle kolla på skor. Jag möter en kille som var på väg mot andra hållet, men när jag står där och tittar på ett par killer-heels kommer han fram:
Killen: - Måste bara säga att du är otroligt söt, jag måste få börja träffa dig.
Jag: - Hehe, ehm okey men jag har faktiskt pojkvän som står där borta....
Killen: Ahaa.... Ja det var ju synd, annars kunde vi haft ett riktigt äventyr tillsammans. Men ha det så bra då!

Alltså hahaha. Inte nog med att stackarn blev dissad, han var bara tvungen att säga det med äventyr tillsammans också. Nej tack alltså!!!



Våran efterblivna katt Pepsi som nu tyvärr avlidit...

Anyways, hoppas ni får en bra dag idag och allt sånt:) Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: