Klippdag idag

2010-01-27 / 08:33:03 / skrivet av: Lisa Blomgren
Idag går jag till världens bästa frisör-Pelle och klipper mig. Klipper för Schwarzkopf såklart. Eller vet inte om jag skulle klippa mig eller bara färga det idag? Har iallafall bestämt mig för att bli snäppet ljusare men ändå inte jätteblond, mer solblekt. Har nämligen kollat på bilder från när jag var jätteljus och tycker nog inte att det skulle va en bra idé att göra så igen. Heller aldrig mörkt. Jag får vara den tråkiga svennen jag är och ha min mellanfärg. Som alla andra.


Känner mig lite nere idag, faktiskt. Hinner inte med mina vänner och mamma vill att jag flyttar ut typ nu. Det känns inte välkomnande alls även om jag förstår henne till viss del. Men kan hursomhelst inte flytta utan fast jobb eller hur?  Det löser sig.
Hoppas Eran dag blir bra, även om vintern aldrig verkar ta slut....
P+K / Lisa
Kommentarer
Postat av: Ellinore

Du är fin i alla hårfärger :)

2010-01-27 @ 19:29:25
URL: http://epf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: