Lindas 21årsdag

2010-01-09 / 11:39:49 / skrivet av: Lisa Blomgren

Hade verkligen heaps of fun igår. ( Varför blandar jag alltid in engelska i mina meningar?) Märks att jag är en social person för har faktiskt inte varit ensam, utom när jag gick på toa sen igår vid den här tiden.
Okey. Så först var Abbie här och drack kaffe, sen träffade jag min Londonbaby, Pernillla.
Det blev frukost på Gårdskafét och sen firade vi att hon skulle åka till London med en öl vid fyratiden.
Vid 6 skiljdes jag och London åt och jag gick hem till Linda för att fira hennes 21 år med Linda, Madde, Erica och Bella.
Blev lite spel och kan säga att jag inte blev en dålig förlorare en ända gång. Kanske för att jag och Madde vann hela tiden?:) Haha. Kommer nu bilder ifrån både Tisdags då Jettna också va med och firade och från igår.

Ikväll blir det balkanfest igen i Parken. Har verkligen ingenting att ha på mig och kallt ska det vara i natt också... Fyfan.




Chao i kylan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: