Mot Säffle?

2010-01-26 / 15:34:15 / skrivet av: Lisa Blomgren
Intensivkursen till körkortet som jag ska ta blir antagligen i Säffle. Alltså ärligt talat tycker jag att det verkar att vara mitt ute i ingenstans? Och så pratar de konstigt där. Hursomhelst så kanske det är bra eftersom jag då bara kan fokusera på att plugga till mitt körkort. Eller hur? Jag känner mig faktiskt nervig inför det där med körkort. Tänk om jag inte klarar det? Eller ännu värre tänk om jag skulle köra på något!

Säffle i ett nötskal??


Förresten behöver jag en mer personlig blogg. Denna är en gratisdesign, men tydligen bättre än min förra, de flesta av Er hatade ju min bruna:(  Nu ska jag gå och jobba-igen.
Chao!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Säffle kommer bli as bra att ta körkort i! Du kommer klara det lätt! :)

2010-01-26 @ 21:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: