Ny tatuering?

2010-01-20 / 08:02:14 / skrivet av: Lisa Blomgren
Åh, är verkligen jättesugen på att göra en till tatuering. Hittills har jag ju min lilla körsbärstatuering på handleden men vill ha någonting i nacken. Kanske på persiska?
Letade hursomhelst efter tatueringar och fick fram de fulaste tatueringarna ever! Vad är det för fel på folk?




Här är bara några av de jag hittade. Jag blir så "jalous" när jag ser dom. Haha.

Victoria Beckhams tatuering är ju fett snygg, skulle vilja ha något liknande även om inte precis likadant. Eller jag vet inte.Vad tycker ni?
Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar becks :D min nästa tatuering skall också bli i nacken ;)

2010-01-20 @ 13:06:31
URL: http://laloola.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: