Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down

2010-01-07 / 13:47:16 / skrivet av: Lisa Blomgren

Vet ni vad? Jag är trött på att man ska hålla på att utse sig själv till offer. Varför gråta när man kan skratta? Jag tänker aldrig mer gråta för någon jävla kille, spelar ingen roll vem det är. Och jag är glad jag inte har någon nu också, för skulle inte pallla nån idiot till pojkvän mer. " Tack" för våran tid.

Hursomhelst så satt jag och lästa Jettnas gamla blogg ifrån några år sedan och hittade ett jätteroligt utdrag:

" Sen var de iaf dags att gå hem. Då kom det fram någon tönt och ville ha en cigg... Haha no no de fick han inte. Men va sugna vi blev på korv! Okej sa Lisa till honom du får en cigg om ja får en korv. Okej sa han. Hmmm Lisa tänker nä två ska jag ha.. Okej sa han.. För en cigg fick Lisa 40 kronor :) Vilken förhandlare. Hon kommer bli något stort inom buissnes. Sen promenerade vi hela vägen hem."
från: www.jettna.blogg.se
Haha alltså, jag kan mina saker. Jag är inte så dum som jag ser ut;)

Kommentarer
Postat av: jettna

Hahahaha vad ska man säga du är en bra förhandlare :P <3

2010-01-14 @ 15:32:41
Postat av: Leesa

Haha, ja alltså. Sjuka saker vi gjort.

2010-01-17 @ 15:17:31
URL: http://elbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: