Torsdag Morgon

2010-01-21 / 08:33:56 / skrivet av: Lisa Blomgren
Var helt slut i morse när jag vaknade och snoozade som vanligt typ åtta gånger. Gläder mig åt att det iallafall är torsdag idag och fredag i morgon=helg.
Så blir det träning ikväll, annars får vi väl se vad som händer resten av dagen.

Hursomhelst. Tvättade mina hårborstar igår och tänkte på en sak.
Vet ni vad som är jävligt äckligt egentligen? Folk som inte tvättar sina hårborstar! Fan vad mycket skit som samlas där i. Brukade faktiskt inte tvätta dom så ofta innan men nu gör jag det en gång i veckan. Speciellt om man har svinborst-borstar.
Blötlägg dom i vatten och schampoo en halvtimme och skrubba dom med en kam sen så är dom som nya igen.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: