Country Side

2010-07-20 / 16:25:00 / skrivet av: Lisa Blomgren

Att paddla var inte alls lika lätt som jag trodde. Seriöst, det ser så lätt ut när man tittar på folk som gör det, bara att paddla lite så kommer man fram. Så var det inte. Speciellt inte i motströms, men roligt var det iallafall och jag och Miss Jo har haft en mysdag i värmen. Och bortser man ifrån alla hinder, alla åk in i träd och fel placering när vi skulle stanna o fika ( i en kohage) så var vi riktigt grymma. Kan nästan låtsas vi varit utomlands, the budget way. Här kommer iallafall lite bilder, för det tror jag ni vill ha, ha`?;) Och ursäkta mitt hemska klädval, de där fula skjortsen åker rätt åt helvete nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: