Get the Fuck Out of My Life

2010-07-22 / 15:07:59 / skrivet av: Lisa Blomgren
Och den rubriken tillägnar jag gladeligen Telenor. Fuck you, Telenor.  Har dessvärre varit kund hos dom i flera år och ångrar mig djupt. Man får betala för saker jag ens inte haft, ingen bra service, dryga jävla idioter i kundservice som ofta heter typ David, Daniel eller något annat totally gay-name, som pratar med någon dialekt som inte knappt finns och som man inte fattar. Och medan jag ändå håller på kan jag likagärna säga att jag hoppas att de går i konkurs och att alla som jobbar där brinner ner och att ingen någonsin blir kund hos Telenor igen!!! Alltså, fattar inte hur ett företag kan gå runt. De är inte ens billiga.
Hejdå Telenor. Hoppas att vi aldrig ses igen!

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha jag satt precis och övervägde att byta till dom men verkar inte som en bra ide:P Haha blir nog comviq istället:P

2010-07-22 @ 16:46:55
URL: http://allofmyenergy.blogg.se/
Postat av: Michaela

Åooohh vad jag håller med dig!! hatar dem telenor asen, största misstaget i mitt liv att ha varit kund där!!

2010-08-03 @ 13:19:08
URL: http://aalliinnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: