Happy Monday

2010-07-19 / 20:56:30 / skrivet av: Lisa Blomgren

Idag fyller min kusin Klara 18 år så jag, Mimmi, Mor, Amoun o Markus åkte dit och grattade lite. Alltid lika trevligt att träffa Blomgrenskorna. Sedan vart Elle o Mimmi här hos mig och umgicks lite. Kollade även upp turistattraktioner i vår egen stad, haha. Det fanns inte alls så speciellt mycket att göra. Någon ångbåtstur i tre timmar? Haha. Nja... Som den rastlösa person jag är skulle jag nog lätt bli uttråkad.
Om några minuter börjar Danska Hollywood-fruar. När kommer de kurdiska, arabiska, thailändska och kinesiska Hollywood-fruarna då?Det kunde bli intressant. Anyways, ska ni titta eller?

 



Hoppas ni haft en trevlig dag, alla mina små läsare!
Chao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: