Magsjuka, värme och ännu mer matlagning

2010-07-16 / 15:53:12 / skrivet av: Lisa Blomgren

Såg att det var hela fem dagar sedan jag uppdaterade. Det är ju tan terrible.. I onsdags blev det hotellet med trevligt folk och framförallt  mycket folk. Jag hade verkligen jätteroligt i min fina Nellyklänning som folk berömde under kvällen. Visst är det trevligt när andra tjejer kommer fram och säger vad söt man är. Tycker nästan att en sån komplimang är finare att få än av massa killar som (bara vill ligga). Blev hursomhelst mycket dans och mycket skratt- jag är nöjd. Jag och Amoun kom hem fulla och glada och spelade in massa sjuka filmer och tog massa sjuka kort. Haha. Igår vart jag ledig men drabbades av magsjuka:( Och nej, det var inte bakfylla utan magsjuka, ni vet när man inte kan gå på benen och man skulle nog faktiskt hellre dö än att spy en gång till. Idag mår jag bättre men kan dock inte jobba på 48 timmar.

Mikael och Amoun

Heeemskt att man alltid ska se ut sådär på fyllan!


Jag och Shafa på dansgolvet

It will probably speak for itself


Det var mycket kärlek under kvällen. Iallafall ifrån min sida haha



Måste väl säga att detta är en "efterbild" och den "finaste" av dom. Haha aa, ni fattar ju själva:D

Men älskar mannen av hela mitt hjärta. Tills jag dör. Älskar dig, finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: