Och de sköna sommardagarna fortsätter..

2010-07-11 / 11:03:24 / skrivet av: Lisa Blomgren

Igår var även den en toppendag med strand och bad ( årets första dopp faktiskt och det var precis lika kallt soma lla de andra ljög och sa att det inte var- i'm not falling for that again!!).  Efter det hann jag faktiskt med att träffa Mia, som var hemma ifrån Stockholm och Birk! Var sjuukt längesedan som jag träffade Birk och det var jätteroligt att göra det. Vi satt på Åkanten och tog en öl och efter det drog vi hem. Och kvällen slutade helt enkelt med att jag, Amoun och Mikael satt och drack drinkar och pratade. Lite småmysigt sådär.

Fler bilder kommer att komma upp dock, måste bara invänta Mia för hon tog dom:)

Jag trodde jag kunde vinna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: