Söndagen som gick ni vet

2010-07-05 / 16:13:40 / skrivet av: Lisa Blomgren

Herregud är sjukt trött efter en dag på jobbet. Men försöker dock tänka på att detta är sista veckan innan jag har semester i tre veckor. Wihoo! Det är första året någonsin jag har semester och det var längesedan jag hade ett riktigt sommarlov, eftersom jag jobbat ett antal år nu. Igår hann jag inte blogga/orkade inte. Var iallafall och spelade minigolf med Jo och Zhiwar och på kvällen såg jag Eclipse med Erica, Jo och Bella. Har aldrig riktigt satt mig in i Twilight-grejen, men filmen var helt okey. Fick mig att inse att jag verkligen älskar min Amoun. Jag måste säga att även om SF inte är min grej är Twilight en jättemysig kärlekssaga, eller hur?

Vill egentligen bara ligga i soffan hela dagen, men känner att det är dags att gå och träna. Vill inte ligga på en strand i Marmaris och se ut som en blek valross, liksom;)


Och ja, jag spelar minigolf i högklackat:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: