Soz

2010-07-03 / 10:10:16 / skrivet av: Lisa Blomgren

Oj, kikade precis in på min kära blogg och blev positivt överraskad när jag såg att det var fler än jag trodde som blev besvikna när de gång på gång snokade i bloggen. Nyfikna j*vlar. ;)

Anledningen till att jag inte bloggat har olika orsaker. Dels för att jag har jobbat väldigt mycket och sedan att det faktiskt inte hänt en enda rolig sak, värt att direkt skrivas om. Kan ju i och försig meddela Er om mina resor ( som jag faktiskt alltid lever för). Blir ju då Turkiet om två veckor och sedan blir det London i höst med min kära arbetskamrat Mikaela. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag ser fram emot det. Man skulle kunna säga att London är min olyckliga kärlek. Visst känner jag att London älskar mig också, men det finns så mycket som sätter sig emot våran kärlek.

Ska verkligen försöka bli bättre på att uppdatera (vilket kanske blir ganska troligt nu under semestern). Men kan tyvärr inte garantera. Fortsätt gärna titta in hos mig iallafall.

Chao!


Turkiet


London, baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: