Too Much is Never Enough

2010-07-21 / 18:11:16 / skrivet av: Lisa Blomgren

Åh, fy fan. Jag dör av utmattning, fattar inte. Jag har verkligen inte gjort någonting idag, men är fett trött. H&Ms höstkatalog slank ner i min brevlåda idag, så eftermiddagen gick åt till att sola och bläddra igenom den. Älska. Kan inte hjälpa att man längtar lite till hösten när den dimper ner,right? Fanns ju en hel del fint också, men blev endast ett par boots hemklickat, eftersom jag gissar på att de kommer att ta slut väldigt snabbt. Dessutom väntar ju London i oktober, så har inte planerat att shoppa slut på alla mina pengar. Here they are:


Klicka hem dom här 


Har tänkt att göra om min garderob också. Vet inte hur, men behöver bra förvaring, och förvaring till alla mina skor, plus att det ska vara enkelt och snyggt och lätt att plocka fram. Just nu kör jag lite taktiken, släng-in-i-garderoben-med-allt-det-andra-och-hoppas-på-att-den-går-att-stänga. Haha. Grejen med mig är att jag gillar ordning och reda, och var sak på sin plats, men hatar att städa och plocka iordning.Hum, jag vet inte? Personlighetsklyvning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: