Dumpa honom?

2010-03-15 / 15:09:34 / skrivet av: Lisa Blomgren
Köpte Veckorevyn i Måndags och fick syn på världens konstigaste insändare, med överskriften: "Min Sambo äter snor":

" Min sambo som är 30+ äter snor och gojs ur ögat. Han kan göra det även bland folk, så när vi umgås med andra är jag hela tiden nervös och orolig att han ska göra det. Ser jag att hans hand är på väg till ansiktet knuffar jag till honom för att avbryta det han håller på med. Jag har tagit upp detta då jag tycker det är riktigt äckligt. Först sa han att han skulle sluta, men nu säger han att han inte tänker göra det, men att han kan sträcka sig till att inte göra det offentligt. Jag har blivit uppfostrad med vett och etikett och detta kan jag bara inte acceptera! Vad ska jag göra? Dessutom säger han att han känner flera som gör likadant och att det inte är något konstigt. Detta går ut över vårat förhållande. Hur kul är det att kyssa honom liksom? // Mia, 25"

Är det på riktigt?! Det kan det bara inte vara! Hade min pojkvän gjort så tror jag inte jag hade kunnat vara tillsammans med killen. Mia, 25, borde definitivt inte vara med honom. Är han inte efterbliven så är han iallafall nära besläktad med det?

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHA erkänn helt fucked up kille^^ dooog när jag läste det. Vem fan överväger att vara med en kille som käkar snor?^^

2010-03-15 @ 16:15:16
URL: http://allofmyenergy.blogg.se/
Postat av: Lina

tack så heeeemskt mycket <3



men fyfan.. ville dö när jag läste texten.. usch o fy!

2010-03-15 @ 17:52:56
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Leesa

Eller hur?! Vad fan är grejen. Och dessutom att han vägrar sluta?! Hahaha

2010-03-15 @ 22:20:30
URL: http://elbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: