Easy Day

2010-03-31 / 08:47:18 / skrivet av: Lisa Blomgren
Ska ha världens softaste dag idag, tror jag. Fast slutar väl med att jag blir uttråkad. Först ska jag jobba till tre och sedan om jag hinner följer jag med min kära syster på lägenhetsvisning. Sedan blir det träning, känner ett sug efter att träna och sover bättre när jag gör det:) Sitter, som vanligt och tänker på sommaren och i mitt huvud är det redan 23 grader varmt ute. Det kan fan itne bli bättre, liksom:)
Igår var jag och klippte mig hos Pelle och blev som vanlit jättenöjd. Färgen är nästan densamma, fast lite mindre slingad. Jag gillar int enär det är helt obvious att man slingat sitt hår. Det ser så fake ut. . .

Dagens bästa är att min DirtyJo kommer hem ifrån Örebro för att stanna hela påsk ♥

Här får ni lite bilder på världens snyggaste Birgitte Bardot:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: