Ett litet livs

2010-03-11 / 08:17:45 / skrivet av: Lisa Blomgren
Igår prickade jag av Blomgrenskan ifrån mitt jag-har-inte-träffat-på-år-och-dar-schema. Det var riktigt kul, vi åkte runt och kollade på saker vi aldrig sett. Haha. Världens minsta livs i Tollered var vi på, med  en kundvagn i! Så jävla sjukt! Och han som jobbade i livset var inte ens speciellt trevlig. Fattar inte hur det går runt? Måste vara att Tolleredsborna bara har en sådan liten landsshop, att de tvingas handla av honom.

Och så pratade vi såklart. Var kul att träffa Malin igen, var verkligen evigheter sedan!

Hur kommer det sig att man blir så beroende av bloggar? Alltså, även om jag kanske egentligen inte bryr mig eller ens vill läsa folks bloggar, så sitter jag ändå där och kan fan inte slita mig! Kissie, Kenza, Paow, you name it. Jag läser dom iallafall. Och det är inte av fri vilja, det är ett tvång. Fan. Nu hinner jag liksom knappt äta frukost heller:P
Hoppas ni får en fin dag!
Puss/ Lisa
Kommentarer
Postat av: Bella

sv; hehe ja de är nog så. Självklart att jag ska! :D Måste bara hitta bra träningssätt :D själv då? ^^

2010-03-11 @ 21:42:05
URL: http://caandylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: