Hem Ljuva Hem

2010-03-05 / 12:21:24 / skrivet av: Lisa Blomgren
Mår sjukt bra just nu! Sitter på tåget påväg hem och solen skiner, det känns verkligen som vår. Samt att ett paket ifrån HM har kommit. Dagdrömmer om hur jag går runt på stan eller sitter och dricker chai på ett av Göteborgs uteserveringar. Åh vad jag älskar sol! Plus att Johanna kommer hem idag och så får jag träffa Amoun. Sweet, sweet life!


Sitter förresten en sjukt nördig kille bakom mig och pratar med någon som verkar vara en nätdejt. Han har aldrig träffat tjejen och sitter och pratar med en tillgjord röst om hur lång han är (?) Snett emot mig sitter en man som läser en tidning och äter. Han skrattar för sig själv och försöker kväva skratten med dricka. Det är kul att åka tåg, finns verkligen alla sorters människor här. Kan tillochmed säga att dom konstigaste människorna jag träffat, har ja nog träffat på tåg. Som den gången då jag blev påtvingad en spåning i en hand, av en konstig zigenar-tant med rosa, förgammalt, smuligt läppstift. Vet inte vad det är, men människor öppnar sig för mig och efter en 40minuterslång tågresa har jag nog fått reda på iallafall minst 8 personers hela livshistoria. Why, liksom?
Hursomhelst, hoppas ni får en lika bra dag som jag har tänkt att ha idag!!!
PussochKram!! //Leesa
Kommentarer
Postat av: Josefina

Sv: Vi såg filmen i 3D, riktigt bra :) fin blogg förresten!

2010-03-05 @ 15:17:58
URL: http://glossycrisps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: