Hemkommen ifrån Indien

2010-03-07 / 21:17:36 / skrivet av: Lisa Blomgren
Oh well, kanske inte direkt Indien, men iallafall Herrljungas Indien. Jag och Mimmi åkte till Pappa som kom hem från Indien i fredags. Med sig hade han massa presenter, kort och roliga berättelser. Var verkligen jättekul att träffa den gamla igen:) Jag, Mimmi och han har verkligen samma humor och vi har alltid roligt ihop med honom. Känns så bra att ha det så.


Lovely armband, just my style. Gillar sådana där ringar=)

Gifts...Lovar det är snyggt på!

Iallafall måste jag gå och läsa lite teori nu, innan jag somnar.
Puss och kram//Lisa
Kommentarer
Postat av: nev,

jaaa kan tänka mig det! de ser helt underbara ut på bilden, hoppas bara inte att jag klicka hem för stor storlek :(

2010-03-07 @ 21:26:19
URL: http://nevenajovanovicc.blogg.se/
Postat av: Erika Eriksson

hej Lisa!!!!

DU, vi måste prata om detta med körkortet i Säffle elle rhur det nu stavas! Jag är verkligen så sugen på detta, men jag vill höra lite vad du tycker och tänker om det osv. Vi kanske skulle kunna ta en fika när du har kommit hem med körkortet i handen så vi snacka lite:) Jag vill också ha körkort!!!!

Lycka till med allt!

kraaam

2010-03-08 @ 11:47:11
Postat av: Leesa

Jaaa:D Det vore kul! Jag hör av mig på fejjan!!!! Chao!

2010-03-08 @ 15:42:25
URL: http://elbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: