Life is good

2010-03-17 / 23:13:32 / skrivet av: Lisa Blomgren
Har haft jättemysigt med Mia och Mimmi i stan. Fattar inte hur vi, efter alla år, kan komma så bra överens? Vi fikade på det där cafét mitt i femman. Ni vet där man alltid går förbi men aldrig sätter sig. Well, idag satte vi oss. Sedan åkte jag och Mimmi till Alingsås där vi gick till varsin partner haha. Och nu sitter jag här och bläddrar igenom HM-katalogen som kom idag. Älskar att få lite inspiration.


Mimmi och Jag. Kan inte tro vi är tvillingar, eller hur? :)

Söta Mia


Lights are blinding my eyes- The Streets,
Still luv it!


Hoppas ni alla haft en lika bra dag som jag har! P&K/ Leesa
Kommentarer
Postat av: Mia

Cutiepie! kommer sakna er! Mitt hår har en nyans av senapsgult på den bilden,fan vad nice:P

2010-03-18 @ 23:22:38
URL: http://allofmyenergy.blogg.se/
Postat av: Leesa

Kommer definitivt sakna dig också! Måste bli att vi ses mer alltså:) Haha, men sluta. Söt är du!

2010-03-19 @ 08:27:59
URL: http://elbee.blogg.se/
Postat av: mimmi

Aww, ja kommer också sakna dig Mia=) Men i vår får vi träffas igen tycker jag!

2010-03-19 @ 16:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: