Lovely day with lovely people

2010-03-14 / 20:19:46 / skrivet av: Lisa Blomgren
Åh, har haft världens mysigaste dag med min Jelena. Vi drog till Göteborg i våra killer-heels och shoppade lite och drack chai-latte. Solsken is the shit! Jag blev även knuffad/axlad av en jävla idiot till kille. Och jävligt hårt också. Skulle nog kunna kalla det tackla. Vem fan gör så? Jag blev så jävla arg så jag skrek Puta till honom. He deserved it. Grunden? Jag gav hans fula flickvän en bitchblick? Men please, jag är en halvmeter hög? Looser.

Sedan kom vi hem och gjorde tacos och myste. Åh, vad jag saknat bryden.


Chailatte i Nordstan<3

The gorgeous one.  Finast är hon! Den där sjalen är dessutom som gjord för henne!

Nu sitter jag här proppmätt och hoppas att min nya kula till mage ska sjunka innan min Amoun kommer hit<3
Kommentarer
Postat av: Karolina Gaspar

shit, jag trodde det var stinalee!



svar; det var riktigt läskigt att bli hundbiten haha, fyfan. det gör fortfarande ont men går på antibiotika nu :)

2010-03-15 @ 20:32:52
URL: http://karolinagaspar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: