Nervig som fan

2010-03-08 / 15:50:38 / skrivet av: Lisa Blomgren
Jag är så nervös att jag nästan skakar som ett asplöv. Lite överdrivet kanske, men jag är iallafall nervös inför i morgon då min stora dag är. Eller den kan bli en stor dag iallafall. Ska in till Göteborg med femtåget och så ska jag köpa ett par nya solbrillor för jävlar om jag failar imorgon pågrund av solen. ( Mina gamla solglasögon har jga lagt på ett ställe, där jag "inte skulle glömma bort det". Det betyder alltså att jag glömt bort det snabbare än kvickt. Jag har gömt det på ett så smart ställe att jag inte vet var! Damn!)

Hursomhelst, nu måste jag blåsa håret och så ska jag packa ner alla mina böcker och sedan drar jag!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: