Personer jag saknar

2010-03-01 / 16:59:43 / skrivet av: Lisa Blomgren
Har så himla många gamla vänner och släktingar som det bara aldrig blir av att man träffar men som ändå inte bor så långt borta. Detta måste bli ändring på! Ska beta av dom en efter en under våren tänkte jag. Får bli ett av mina två projekt jag kommer att ha under våren. Det andra är att måla över min färgade vägg vit, innan jag flyttar!

( Vet dock inte varför Mia kom upp två gånger, kanske är ett tecken på att det var mest längesen vi sågs)

Jag hoppas ni känner er träffade, för I am out to get you, ladies!  Haha
Kommentarer
Postat av: Mia

aw sötnos:) vi e fan kassa på att ses! fattar inte varför.. Men det får det bli ändring på tycker jag me:) PUSS

2010-03-01 @ 17:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: